Sunday, 1 February 2015

MARINE ESSENCE BEAUTY BAR & 2015 PROMOTION!




Apa dia Bar Kecantikan Marine Essence ni?

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit.

Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!


Mari kita lihat apakah bahan-bahan utama yang terdapat dalam Marine Essence ni dan kelebihan-kelebihannya:

1) Garam Buluh
- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

2) Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.

3) Ekstrak Liquorice
- Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
- Mencerahkan pigmentasi kulit.

4) Minyak Tea Tree
- Anti-bakteria, anti-kulat.

5) Vitamin E
- Antioksidan, anti-penuaan.
- Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.

6) Gliserin
- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
Merupakan pelembap kulit yang terbaik.

7) Aloe Vera
- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.


Macam mana nak pakai Bar Kecantikan Marine Essence?

Kita pakai macam sabun buku biasa masa mandi. Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih. Lepas dah pakai masa mandi tu, simpan di tempat yang kering selepas digunakan. Maknanya jangan letak kat tempat yang boleh kena air tau..

Elakkan daripada terkena mata. Jika terkena mata, bilas segera dengan air. Sekirannya ruam atau kegatalan berlaku, hentikan penggunaan.


Siapa yang patut pakai Marine Essence ni?

1) Mereka yang berkulit sensitif dan alahan kepada sabun-sabun biasa


2) Anak-anak yang ada eczema dan ruam-ruam di badan

3) Mereka yang mempunyai masalah ruam di kulit kepala

4) Mereka yang mempunyai masalah kehitaman di bahagian-bahagian badan contohnya di leher, celah-celah paha, ketiak dan pelipat-pelipat.. Kadang-kadang ibu-ibu yang mengandung pun akan mengalami masalah kehitaman pada bahagian leher juga.. InsyaAllah dengan penggunaan berterusan dapat mencerahkan semula bahagian-bahagian badan tersebut. Sebab tu ada yang panggil Marine Essence ni sebagai Sabun Ketiak!





5) Mereka yang ada masalah jerawat di muka

6) Mereka yang mahukan kesegaran badan selepas mandi

7) Lain-lain masalah kulit


Apa yang saya rasa bila pakai Marine Essence? Testimonial diri sendiri..

Saya pakai di serata badan dan juga di muka. Rasa kulit badan dan muka makin lembab dan lembut. Jerawat-jerawat kecil pun dah hilang. Bahagian-bahagian badan yang agak-agak hitam-hitam tu dah makin cerah. Diakui sendiri oleh si suami..

Yang paling best, Marine Essence ni sangatlah wangi.. Lepas mandi tu rasa segar dan wangi je badan.. Hehehe..

Satu bar Marine Essence ni besar. Dalam 3/4 tapak tangan gitu. Sebelum pakai saya selalu potong 2 dulu.. Tahan dalam 2 minggu lebih kurang. 1 bar maknanya boleh tahan 1 bulan. So kira berbaloi la beli kan.. Jimat duit den!


Berapa harga Bar Kecantikan Marine Essence?




Seperti yang anda lihat dalam gambar di atas, satu kotak ada 3 buku bar/sabun Marine Essence.

Harga pasaran untuk sekotak ialah RM120.

Anda boleh beli 1 ketul, 2 ketul atau satu kotak terus.


 Premium Beautiful by Irda Idris nak buat promosi sikit!


1 atau 2 biji sabun = RM45 sebiji (including delivery)

1 kotak = RM120 (FREE DELIVERY for SEMENANJUNG MALAYSIA)

(Sabah/Sarawak add RM5 sahaja untuk postage)

Amacam? Ok tak?

Dapatkan Bar Kecantikan Marine Essence anda segera sebelum promosi berakhir ya.. 



Yours truly,

Irda Adillasafwati Idris
019 280 2631
irdaidris82@gmail.com

4 comments:

  1. Replies
    1. Sabun ni dari Malaysia sis.. produk Malaysia.. Ada sijil Halal lagi..

      Delete
  2. salam sis. 1 kotak tu ade berapa biji ye sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Miera.. dalam 1 kotak ada 3 buku sabun.. Harga sekotak RM105. Starting 1 Februari akan naik harga ke RM120 sekotak sis.. pape boleh contact saya di 0192802631 ya.. Terima kasih..

      Delete